.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزش سازمانی لوکس و تشریفاتی نیست
معاون وزیر بهداشت گفت: راهبرد توسعه ورزش سازمانی امروز به عنوان ضروریات سازمانی است و اگر ورزش سازمانی را امری لوکس و تشریفاتی بدانیم بسیار خطا کردیم.

به گزارش شمال نیوز، سید علی صدر السادات چهارشنبه شب در آیین افتتاح دومین المپیاد ورزشی بانوان کارمند دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در محل مجتمع فرهنگی و رفاهی فرح آباد ساری ، با ابراز رضایت از برگزاری المپیاد ورزشی اظهار کرد: این گونه برنامه ها فضایی فراهم می کند تا کارکنان دانشگاه پس از گذراندن این دوره ها با انرژی مضاعف در محیط کاری حاضر شده و موفق تر از گذشته عمل کنند.

وی افزود: در هر دوره ای از سازمان و محیط اداری تعریف های متفاوتی ارائه شده که دوره ای عنوان ماشین به آن اطلاق می شد.

معاون وزیر بهداشت، با بیان اینکه در یک مقطعی از سازمان به عنوان موجود زنده یاد می شد،  ادامه داد: اگر سازمان مانند انسان موجود زنده باشد لذا هم شرایط فیزیکی و بدنی دارد و هم روانی و برای آنکه موفق عمل کند باید جسم و روان سالم داشته باشد.

دکتر صدر السادات،  ابراز کرد: سازمان سالم ، سازمانی است که توانمندی فنی و تخصصی و حرفه ای بالایی داشته باشد  و هم دارای فیزیک و ساختاری درست ضمن اینکه   شرایط  سازمان به لحاظ  روان ،سرحال و شاداب باشد.

وی، با بیان اینکه در یک سازمان نیروهای باید ضمن داشتن مهارت های لازم برای یادگیری توان برخورد با مشکلات را داشته باشند، افزود: اگر نیرویی تخصص بالایی داشته باشد ولی روان سالم ندارد به درد سازمان نمی خورد.

معاون وزیر بهداشت، تصریح کرد: اگر سازمانی بخواهد ماموریت های خود را به درستی انجام دهد باید هم دارای افراد متخصص و کاردان باشد و هم افرادی سالم به لحاظ جسمی و روانی. که برای تحقق این راهبرد ورزش کارکنان مورد توجه ما است.

معاون وزیر بهداشت، با تاکید بر اینکه ما در وزارت بهداشت ورزش را یک ضرورت سازمانی می دانیم ، تصریح کرد: همه کارکنان وزارت بهداشت باید در هر حوزه ای که خدمت می کنند سالم بوده و فیزیک لازم و نشاط داشته باشند.

دکتر صدر السادات، با تاکید دوباره این مطلب که ورزش سازمانی امری تشریفاتی نیست و باید امکانات و شرایط لازم برای تحقق  آن فراهم شود، با ابراز خرسندی از برگزاری این المپیاد،  گفت: با وجود مشکلات بودجه ای برای دومین بار این دوره از المپیاد را برگزار کردیم زیرا معتقدیم  برگزاری این اجتماع  ها و برنامه ها بسیار بسیار ضروری است.

به گزارش مهر؛ در این المپیاد۱۲۵۰ورزشکار از ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تابعه در ۵ رشته والیبال،شطرنج، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی به رقابت می پردازند.

این المپیاد از ۳۰ مرداد لغایت ۸ شهریور در مجتمع رفاهی فرح آباد  ساری در حال برگزاری است‌./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.